Severnoameriško različico passata bodo izdelovali v povsem novi Volkswagnovi tovarni v Chattanoogi v zvezni državi Tennessee. V prodajne salone bo zapeljal avgusta, po premierni predstavitvi predserijskega vozila v Detroitu pa je že jasno, da bo ameriški passat prilagojen potrebam in navadam kupcev na drugi strani Atlantika. Glavna razlika je opazna že navzven, saj je avtomobil za 99 milimetrov daljši od evropskega sorodnika, manj opazna pa je razlika 13 milimetrov v širino. Potniki bodo hitro opazili razliko 91 milimetrov daljše medosne razdalje, saj je potniška kabina prostornejša in bolj udobna predvsem za sopotnike na zadnjih sedežih. Nekaj več je tudi prostora v klasičnem limuzinskem prtljažniku, ki lahko prebavi do 529 litrov prtljage. Velikosti in trgu primerna bo tudi ponudba pogonskih agregatov. Poleg 2,0-litrskega motorja TDI z največjo močjo 102 kilovata (140 KM), bosta na voljo še 2,5-litrski bencinski petvaljnik z največjo močjo 125 kilovatov (170 KM) in 3,6-litrski bencinski motor VR6 z največjo močjo 206 kilovatov (280 KM).
Uradne cene bodo določili šele marca, vendar napovedujejo, da bo za vstopni model treba odšteti približno 20 tisoč ameriških dolarjev, kar je nekaj več kot 15 tisoč evrov.
Najbolj iskana pa naj bi bila različica z bencinskim 2,5-litrskim motorjem, pri kateri bodo lahko kupci izbrali klasični šestopenjski ročni menjalnik ali pa šeststopenjski samodejni menjalnik. Kot poudarjajo pri Volkswagnu, bodo na seznamu serijske opreme tudi številni varnostni dodatki kot sta na primer sistema ESP in ASB ter šest varnostnih mehov in sistem za nadzor tlaka v gumah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje