Antara prihaja na trg s prenovljeno zunanjostjo in posodobljenimi pogonskimi agregati. Foto: Opel
Antara prihaja na trg s prenovljeno zunanjostjo in posodobljenimi pogonskimi agregati. Foto: Opel

Posodobljeni motorji dosegajo standard euro 5, se postavljajo z boljšimi zmogljivostmi in manjšo porabo goriva. Glavna novost ponudbe pogonskih sklopov je motor 2,2 CDTI, ki je na voljo v dveh izvedbah. Glede na primerljive predhodnike41 ima različica z največjo močjo 120 kW (163 KM), 26 kW (36 KM) več, različica z največjo močjo 135 kW (184 KM), 25 kW (34 KM) več. Izpeljanko motorja z največjo močjo 120 kW (163 KM) si je mogoče izbrati s pogonom le na sprednji par koles ali pa na vsa kolesa in z ročnim oziroma samodejnim šeststopenjskim menjalnikom. Motor z največjo močjo 135 kW (184 KM) je na voljo z ročnim ali samodejnim menjalnikom in izključno štirikolesnim pogonom.

Posodobljena je tudi ponudba bencinskim motorjev. 2,4-litrski štirivaljnik zmore po novem 125 kW (170 KM), kar je 22 kW (30 KM) več. Na voljo je s pogonom spredaj ali na vsa kolesa, z ročnim ali samodejnim menjalnikom.

Nova prednja maska z izpostavljenim logom jo nezmotljivo uvršča v Oplovo družino. Meglenke, kromirani deli in elementi, namenjeni zaščiti pešcev, tvorijo prijetno podobo, ki izdaja novo modelsko leto, kar velja tudi za posodobljene zadnje luči.

Kot poudarjajo pri izdelovalcu, pa so poskrbeli tudi za višjo raven udobja in varnosti. Del serijske ponudbe so po novem električna ročna zavora, pomoč pri speljevanju navkreber (hill assist system) ter opozorilnik za izbiro ustrezne prestave.