Podjetje iz Cupertina naj bi v zadnjih mesecih premestilo ali odpustilo več sto zaposlenih (nekaj jih je odšlo prostovoljno), ki so bili del približno 1000-članske avtomobilske ekipe. Krčenje ekipe naj bi bilo del nove strategije razvoja sistema za avtonomno vožnjo, ki bi Applu odprla možnost sodelovanja z obstoječimi proizvajalci ter morda za razvoj lastnega avtomobila nekoč v prihodnosti.
Preostanek ekipe bo moral do konca leta 2017 dokazati učinkovitost sistema, ki ga razvijajo, nato pa bodo sprejeli končno odločitev o nadaljevanju ali zaustavitvi projekta. Do nove usmeritve naj bi prišlo zaradi številnih nestrinjanj glede strategije, menjav na čelu ekipe ter težav z verigo dobaviteljev.
Težave od začetka
Projekt Titan, kot so pri Applu poimenovali svoj avtomobilski projekt, so zasnovali leta 2014, končni izdelek pa naj bi bil pripravljen leta 2019. Za utemeljeno se je izkazala tudi izjava Elona Muska, ki je januarja letos povedal, da projekt Applovega avtomobila ne predstavlja grožnje za Teslo. Še isti mesec je Apple namreč zapustil šef avtomobilskega projekta, Steve Zadesky, pol leta pozneje pa ga je nadomestil veteran v podjetju, Bob Mansfield, ki naj bi nato sprejel omenjene radikalne odločitve. Prvi znaki težav so prišli v javnost septembra, ko se je razvedelo, da je Apple ob prevetritvi projekta odpustil na ducate zaposlenih.
Potem ko so se Applovi smeli načrti o razvoju lastnega avtomobila izkazali za težko uresničljive, so padli v vodo tudi dogovori o sodelovanju z nemškim BMW-jem. Velika odpuščanja ter cilj, razviti zgolj tehnologijo za avtonomno vožnjo, kažejo na to, da ni več veliko možnosti, da bi lahko kdaj dejansko videl pravi Applov avtomobil. Šele proti koncu prihodnjega leta pa bo znano, ali jim bo v Cupertinu uspelo razviti vsaj tehnologijo za samovozeče avtomobile.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje