Artego GT je oblikoval Albrecht Graf Goertz, ki se je podpisal tudi pod BMW-ja 507. Foto: RTVSLO/Jernej Sobočan
Artego GT je oblikoval Albrecht Graf Goertz, ki se je podpisal tudi pod BMW-ja 507. Foto: RTVSLO/Jernej Sobočan

Koncept GT-ja je bil predstavljen marca na ženevskem avtosalonu, le pol leta zatem pa je koncept postal resničnost. Dvosedežnik pa ni tipični "trdi" športnik, temveč se ponaša s številnimi tehnološko dovršenimi rešitvami, za katere je poskrbelo podjetje Paragon AG. Vodilno podjetje na področju avtoelektronike je notranjost arteginega športnika opremilo z inovativnimi sistemi, ki vozniku omogočajo kar se da enostavno in varno vožnjo.

Artega GT ima sistem ASP za stabilnost, sistem za nadzor pogonskih koles in zavorni sistem ABS, ki jih lahko voznik po želji vklopi ali izklopi med vožnjo. Voznik ima tako na voljo štiri različne načine vožnje, od normalne, športne, pa vse do dirkaškega načina "Race".

Nemškega 1.180 kg težkega športnika, ki bo do kupcev prispel v prvih mesecih leta 2008, poganja 3.6-litrski V6 motor. S tem bo od 0 do 100 km/h pospešil v manj kot petih sekundah, končna hitrost pa je večja od 270 km/h.