Pri Peugeotu so na RCZ-ja ponosni, saj jih je trdno zasidral v razredu izbirčnih kupcev avtomobilov za zabavo. Foto: M. Kr.
Pri Peugeotu so na RCZ-ja ponosni, saj jih je trdno zasidral v razredu izbirčnih kupcev avtomobilov za zabavo. Foto: M. Kr.

V letu dni so pri Peugeotu prodali že 30 tisoč RCZ-jev, od tega jih je na slovenske ceste pripeljalo 67. Zanimanje kupcev temelji tako na atraktivnosti embalaže kot dejstvu, da avtomobil tudi dejansko ponuja veliko zabave za volanom, po ponudbi opreme in kakovosti pa je povsem primerljiv tudi s precej dražjimi tekmeci.

Za vstopno različico RCZ-ja z 1,6-litrskim bencinskim motorjem THP, ki zmore 115 kilovatov (156 KM) je treba na slovenskem trgu odšteti zmernih 27.000 evrov. Cena različice asphalt pa je zaradi posebne zunanje barve, posebnega usnjenega oblazinjenja, številnih dodatkov pri opremi, vključno z navigacijskim sistemom, dinamičnimi žarometi, ozvočenjem JBL ter motorja z vrha ponudbe, precej višja. Za posebneža, ki ga poganja 1,6-litrski bencinski motor z največjo močjo 147 kilovatov (200 KM), je namreč treba odšteti 39.400 evrov.

Glede na omejeno število primerkov v celotni seriji asphalt, pa jih bo na slovenske ceste predvidoma lahko zapeljalo le pet.