Letos naj bi na slovenske ceste zapeljalo 1.110 novih peugeotov 308 v različnih izvedbah. Foto: M. Kr.
Letos naj bi na slovenske ceste zapeljalo 1.110 novih peugeotov 308 v različnih izvedbah. Foto: M. Kr.

Pri osvežitvi zunanjosti dimenzijsko nespremenjenega avtomobila so se oblikovalci lotili najbolj opaznih podrobnosti, kar med drugim pomeni novo podobo prednje maske, vključno s ksenonskimi žarometi in uvajanjem tehnologije LED, ter nove oznake in športni odbijač, ki je bil prej rezerviran le za bolje opremljene različice. Obseg serijske opreme se je z osvežitvijo na sploh povečal in vsem ravnem so dodali še kaj novega.

Tehnološko najbolj pomembna novost pa je uvedba mikrohibridne tehnologijo e-HDi, najnovejšega rodu sistema stop & start z motorjem 1,6 HDi FAP 112 KM Euro 5. Ta kombinacija je na voljo z robotiziranim ročnim menjalnikom, poleg tega pa prvikrat tudi s samodejnim menjalnikom. Pri Peugeotu pa v zvezi s pogonskimi agregati še poudarjajo, da so poskrbeli za optimiziranje, torej predvsem manjšo porabo in nižje količine izpustov ogljikovega dioksida, vseh motorjev iz ponudbe, ki obsega štiri bencinske z največjo močjo od 72 kW (98 KM) do 147 kW (200 KM) v ekskluzivni različici GTi in štiri dizelske z največjo močjo od 68 kW (92 KM) do 120 kW (163 KM).

Glede na zelo tekmovalen avtomobilski razred z bogato ponudbo tekmecev so se pri Peugeotu potrudili tudi za pestro cenovno ponudbo, saj je za vstopno različico 308 access 1,4 VTi s petimi vrati v okviru akcijske ponudbe treba odšteti 12.280 evrov.

Podobnega akcijskega cenovnega hujšanja sta bili deležni tudi ostali dve karoserijski različici v ponudbi SW in CC, kar pomeni, da je kljub višjim cenam na uradnih cenikih za morebitne kupce še najbolj zanesljiv vir informacij obisk prodajnih salonov.