Aston Martin obljublja, da bo njegov najboljši športnik na stezi tako hiter kot dirkalnik formule 1. Za pogon skrbi Cosworthov 6,5-litrski atmosferski dvanajstvaljnik v kombinaciji s sedemstopenjskim sekvenčnim menjalnikom proizvajalca Ricardo. Dodatno moč pa zagotavlja lahek hibridni baterijski sklop, ki deluje po vzoru sistema KERS v aktualnih dirkalnikih formule 1. Zanimiv je tudi podatek, da so baterije za zanj razvili pri hrvaškem podjetju Rimac, ki se je doma in po svetu proslavilo z izjemnim električnim hiperšportnikom concept_one, električnimi kolesi greyp ter s sodelovanjem z zvenečimi imeni, kot je švedski Koenigsegg.
Angleži so za svoj ekstremni avtomobil napovedali razmerje mase in moči 1 : 1. Masa naj bi znašala tisoč kilogramov, kar pomeni tudi tisoč »konjev« skupne moči.
Izdelali bodo vsega 150 primerkov, od katerih jih bo nekaj namenjenih uporabi na stezi. Ti bodo dobili komplet aerodinamičnih dodatkov, znebili pa se bodo opreme, ki je obvezna za cestno uporabo. Avtomobili naj bi bili na stezi enako hitri kot dirkalniki formule 1 ali dirkalniki Le Mans LMP1.
Glede na opisane lastnosti je jasno, da ta izjemen stroj na štirih kolesih ne bo poceni. Zanj bo treba odšteti 2,2 milijona angleških funtov oziroma skoraj 2,6 milijona evrov. A cena v tem razredu ne igra vloge. Vseh 150 primerkov je namreč že našlo svojega lastnika.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje