Predstavniki znamke Opel, ki sodi med najdlje prisotne na slovenskem avtomobilskem trgu, so glede na oblikovno in vsebinsko preobrazbo nove generacije astre v napovedih optimistični. Njihov optimizem pa na neki način potrjujejo tudi prvi tedni prodaje modela, ki je v salone pripeljal že na začetku meseca, danes pa doživel še formalno predstavitev.
Kvantni preskok med generacijama
Novo, po Oplovem štetju že kar 11. generacijo astre, katere predniki so nosili tudi drugačna imena, naj bi od neposredne predhodnice ločil pravi "kvantni preskok". Med ključne temelje tega generacijskega preskoka uvrščajo lahko gradnjo, saj so s tehnološko dieto zmanjšali težo za približno 200 kilogramov. Naprednejši je tudi tako imenovani infotainment, ki skrbi za obveščanje in zabavo voznika oziroma sopotnikov, astra pa naj bi bila med najbolj "povezanimi" avtomobili na trgu.
Tehnološki preskok so naredili tudi pri svetlobnih telesih saj kupcem ponujajo napredne matrične žaromete, še bogatejša je sicer že uveljavljena ponudba asistenčnih sistemov, novi pa so tudi pogonski agregati. Ponudba je v skladu z željo po zaobjetju čim širšega kroga kupcev, kar pomeni, da lahko astro poganja minimalističen 1,0-litrski trivaljnik ali pa kateri izmed zmogljivejših bencinskih oziroma dizelskih štirivaljnikov. Razpon moči ponudbe motorjev sega od 70 kilovatov (95 KM) do 147 kilovatov (200 KM).
Pri Oplu še posebej izpostavljajo nov 1,4-litrski motor, izdelan iz aluminija, z močjo 110 kilovatov (150 KM), ki verjetno ustreza potrebam večine zasebnih ali poslovnih uporabnikov.
Lažja, krajša in udobnejša
Čeprav je nova astra - poleg manjše teže - s 4,37 metra dolžine za pet centimetrov krajša od neposredne predhodnice, pa naj bi bila potniška kabina prostornejša in udobnejša. Udobje ni le prostorsko, ampak so se potrudili tudi z boljšimi materiali in srednjo potjo med nekdanjim značilnim izobiljem stikal ter pretirano digitalizacijo voznikovega delovnega okolja.
Glede na ponudbo naprednih motorjev in opreme ter skupne lastnosti nove astre, pa se Oplovi prodajni strategi ozirajo tudi k do zdaj ne prav značilnim tekmecem in računajo tudi na prebege kupcev kakšnih prestižnejših znamk.
Ponudbo petvratnih različic na slovenskem trgu cenovno začenjajo pri 14.990 evrih za astro z 1,4-litrskim bencinskim motorjem z močjo 74 kilovatov (100 KM), za najcenejšo dizelsko različico z 1,6-litrskim motorjem z močjo 70 kilovatov (95 KM) pa bo treba odšteti 17.590 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje