Tudi nova generacija A4, ki se lahko pohvali z več desetletij tradicije - za začetnika modela namreč štejejo model audi 80, ki so ga prvič predstavili leta 1972 -, sledi filozofiji zmernega preoblikovanja zunanjosti in večjemu poudarku na vsebinskem napredku.
Zunanja podoba tako ostaja prepoznavno tradicionalna, a hkrati z dovolj podrobnostmi, ki jasno pokažejo razkorak med prejšnjo in novo generacijo.
Boljša aerodinamičnost
Pri Audiju poudarjajo, da so veliko pozornosti namenili aerodinamičnosti novinca in marsikatera podrobnost zunanje podobe je podrejena temu cilju s končnim rezultatom, količnikom zračnega upora 0,23 pri limuzini in 0,26 pri avantu.
K vidni celoti pa veliko prispevajo tudi svetlobna telesa spredaj in zadaj, saj so v najmanjšo med hišnimi limuzinami vgradili najsodobnejše LED-žaromete in dinamične smernike.
Očem bolj skrite ostajajo novosti pod zunanjo pločevino, vključno s karoserijo, za katero so uporabili kombinacijo različnih materialov, med katerimi sicer prevladuje jeklo in ne aluminij kot pri nekaterih večjih sorodnikih. Podobno skrito ostaja podvozje, ki je po zagotovilih Audijevih konstruktorjev razvito povsem na novo in prilagojeno zmogljivostim sodobnih pogonskih agregatov.
Sedem motorjev, pozneje tudi plin
Ponudbo sedmih motorjev sestavljajo trije motorji TFSI in štirje TDI, razpon moči v ponudbi sega od 110 kilovatov (150 KM) do 200 kilovatov (272 KM). Pozneje pa naj bi v ponudbo uvrstili tudi različico g-tron s pogonom na zemeljski plin.
Med različicami po učinkovitosti izpostavljajo A4 2,0 TFSI ultra z močjo 140 KW (190 KM), ki ima popolnoma nov in učinkovitejši postopek zgorevanja. Uporabnikom, ki želijo več pomoči elektronike pri doseganju boljše porabe, pa ponujajo tudi tako imenovano prediktivno asistenco za učinkovitost, ki pomaga vozniku pri varčevanju z gorivom.
V ponudbo asistenčnih sistemov pa so med drugim uvrstili tudi pomoč za ohranjanje vozne smeri, prilagodljivi tempomat, pomoč pri vožnji v zastojih, parkirni sistem z avtomatiko, nadzor nad prometom zadaj, opozorilni sistem za izstopanje, ovire in zavijanje v levo.
Za najcenejšo različico novinca na slovenskem trgu, ki se lahko pohvali tudi s petimi zvezdicami testa Euro NCAP, to je bencinski 1,4 TFSI Basis, bo treba odšteti 31.900 evrov, za prvo dizelsko različico 2,0 TDI Basis pa 35.900 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje