Audi A6 avant se je medijem predstavil v nemški prestolnici Berlinu. Foto: Audi
Audi A6 avant se je medijem predstavil v nemški prestolnici Berlinu. Foto: Audi

Novi audi A6 avant v večini značilnosti sledi limuzinski različici, ponuja pa več prostora v prtljažniku in za nekatere mikavnejšo podobo.

Audijevi oblikovalci pri karavanskih različicah že od nekdaj ne dajejo prednosti le uporabnosti, temveč tudi zunanji podobi. A6 avant tako v atraktivni dinamični embalaži ponuja 565 litrov prostora v prtljažniku, ki ga je mogoče s podiranjem sedežev povečati na 1.680 litrov. Vse drugo, vključno z motorji, pa bolj ali manj sledi ponudbi, znani že pri limuzinski različici, ki je karavansko s prihodom na trg prehitela za nekaj mesecev. Kupci bodo lahko na začetku izbirali med šestimi motorji z neposrednim vbrizgavanjem goriva, dva bosta bencinska in štirje dizelski, razpon moči motorjev v ponudbi pa bo segal od 130 kilovatov (177 KM) do 230 kilovatov (300 KM).

V Sloveniji se bo predprodaja uradno začela junija, septembra pa bo A6 avant tudi uradno zapeljal na slovenske ceste in v prodajne salone. Cena vstopnega modela z motorjem 2,0 TDI 177 KM bo 42.680 evrov.

Ne glede na raven opreme in pogonski agregat bo tudi A6 avant ponujal sodobno hibridno karoserijo, pri kateri so optimizirali učinkovitost posameznih sestavnih delov ter poskrbeli za čim manjšo težo, ki prispeva k skupnemu rezultatu, da je 4,93 metra dolg avtomobil lažji od predhodnika.

Novinec bo ponujal tudi precej naprednejšo tehnologijo kot predhodnik, pa naj gre za motorje, opremo, namenjeno varnosti ali udobju, konstrukcijo vozila ali podvozje, ki mora zagotavljati tako udobje kot tudi prispevati k dinamičnemu značaju avtomobila, predvsem pri tistih različicah z zmogljivejšimi motorji. Odvisno od motorja bo avtomobil opremljen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, s športnim 7-stopenjskim S-tronicom, z brezstopenjskim multitronicom ali komfortnim 8-stopenjskim tiptronicom. Poleg pogona na sprednji kolesi bosta na voljo tudi najnovejša generacija stalnega štirikolesnega pogona quattro in opcijski športni diferencial.