Električni avtomobili predstavljajo že 25 odstotkov prodaje na kitajskem trgu. Audi je tam v prvem četrtletju prodal samo 3237 električnih vozil. Leta 2022 so kitajske znamke na domačem trgu prvič dosegle prag 50-odstotni tržni delež. Foto: Audi
Električni avtomobili predstavljajo že 25 odstotkov prodaje na kitajskem trgu. Audi je tam v prvem četrtletju prodal samo 3237 električnih vozil. Leta 2022 so kitajske znamke na domačem trgu prvič dosegle prag 50-odstotni tržni delež. Foto: Audi

Audijev načrt o nakupu električne platforme na Kitajskem, ki ga je razkril Automobilwoche, dobiva obliko. Prvič do zdaj so se oglasili tudi iz kitajske skupine SAIC.

SAIC je za kitajski medij Jiemian sporočil, da so dosegli dogovor o sodelovanju in želijo s partnerstvom pospešiti razvojno delo na področju elektromobilnosti. Kitajski avtomobilski trg je podvržen dramatični preobrazbi, ki zahteva poglobljeno strateško sodelovanje, poroča spletni portal CnEVPost, specializiran za kitajski avtomobilski trg. O domnevnem dogovoru poroča tudi Bloomberg.

Manjši pritisk na Audi

Iz Audija načrtov še niso komentirali. Reuters je pred kratkim poročal, da bo skupina SAIC ponudila platformo, ki jo zahteva Audi. Obravnavana je bila tehnološka rešitev podjetja IM Motors, SAIC-ovega proizvajalca električnih avtomobilov, pri katerem poleg kitajskega državnega podjetja sodelujeta še Džangdžjang Hi-Tech in tehnološka skupina Alibaba.

Po pisanju Automobilwoche želi Audijev šef Markus Duesmann s tem zmanjšati pritisk na Audi, saj bi lahko bila električna platforma koncerna Volkswagen, projekt Trinity, dokončana šele leta 2029. Audijeva lastna platforma PPE bo predstavljena konec tega leta z modelom Q6 e-tron, ki ga bodo izdelovali v tovarni v Ingolstadtu.