V primeru audija Q6 e-tron gre za stopničko večjega e-trona. To bo neke vrste novi Q5, torej globalni najbolj prodajani audi. Audi Q5 za električno obdobje. Pri Audiju so nam povedali, da so ga oblikovali od znotraj navzven.
Audijeva novost temelji na novo razviti električni platformi premium (PPE) in novi arhitekturi elektronike E3. Oba služita kot osnova za ponoven razmislek o oblikovanju notranjosti in naboru funkcij. Tehnologija, estetika in trajnost so trije stebri.
Počutje kot v dnevni sobi
Tudi zato je kabina oblikovana kot središče dogajanja s poudarkom na prijetnem ambientu. Poudarek je na barvah in visokokakovostnih materialih, od katerih so nekateri reciklirani. Uporabili so jih tudi za sedeže in predpražnike, izdelani so iz materiala, ki so ga reciklirali iz starih ribiških mrež. Tudi notranja obloga je postala funkcionalen oblikovalski element.
Zahvaljujoč električni platformi je notranjost nadpovprečno prostorna. Veliko je različnih prostorov za shranjevanje in odlaganje. Sredinska konzola ima dve držali za skodelice, prostor za polnjenje mobilnega telefona in dva priključka za polnjenje pametnega telefona. Kot je značilno za električni avtomobil brez sredinskega tunela, je na voljo dodaten prostor za noge, ki olajša sedenje na zadnjih sedežih.
Prtljažnik zagotavlja 526 litrov prostora za shranjevanje. Ko je zadnja vrsta sedežev podrta, se prostor za shranjevanje poveča do 1.529 litrov. Zadnji sedeži se zložijo posamično (40:20:40). 64 litrov prostora za shranjevanje je na voljo v sprednjem prtljažniku pod sprednjim pokrovom – kamor lahko priročno pospravite kabel za polnjenje baterije ali manjšo potovalno torbo.
Sopotnik lahko med vožnjo gleda film
Audi Q6 e-tron razkriva tudi novo plat digitalizacije. Tanek, samostoječi panoramski zaslon audi MMI ima ukrivljen dizajn in tehnologijo OLED ter je sestavljen iz panoramskega zaslona MMI z 11,9-palčnim (33,2 centimetra) virtualnim kokpitom in 14,5-palčnega (36,8 centimetra) zaslona na dotik. Svoj zaslon v velikosti 10,9 palca (27,7 centimetra) ima tudi sopotnik spredaj, kar mu omogoča ogled filmov, ne, da bi motil voznika. Vsaj tako pravijo pri Audiju. Hkrati omogoča sopotniku pomoč vozniku, na primer pri navigaciji.
Vabimo vas, da bolj podrobno Audijevo novost spoznate v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost. Tehnične novosti so nam pojasnili Audijevi strokovnjaki, ki so bili zadolženi za razvoj Q6 e-trona.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje