Pod motornim pokrovom velike Audijeve limuzine A8, ki si je zaradi športnega značaja prislužila oznako S8, se skriva zmogljiv 4,0-litrski osemvaljni V8-motor TFSI, ki je po zaslugi dodatne obdelave strokovnjakov iz Audija in njihove družbe Quattro GmbH še zmogljivejši kot izhodiščna serijska različica.
Pogonski agregat S8 plus namreč zmore zavidanja vrednih 445 kilovatov (605 KM) moči, kar je 63 kilovatov več kot pri S8, in največji navor 700 Nm, ki ga lahko po zaslugi elektronskega upravljanja motorja in zasnove sistema vbrizgavanja ter turbinskega polnilnika trenutno poveča tudi do 750 Nm.
Prestižna športna limuzina je izdelana predvsem iz aluminija oziroma različnih aluminijevih zlitin, kar ji zagotavlja majhno težo. Po zaslugi zmogljivega agregata in prenosa preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika tiptronic na štirikolesni pogon s športnim diferencialom pa zmore S8 plus pospešek od nič do sto kilometrov na uro v le 3,8 sekunde. Končna hitrost je sicer uradno omejena na 250 kilometrov na uro, a agregat lahko avto požene tudi do hitrosti 305 kilometrov na uro.
Pri Audiju poleg motornih zmogljivosti seveda obljubljajo tudi izdaten paket opreme za najzahtevnejše uporabnike, vključno z obilo napredne asistenčne tehnologije in dodatne prestižnosti v potniški kabini. Oprema in cene za posamezne trge sicer še niso določene, a za domači nemški trg je že znano, da bo za »osnovno« različico, ki bo predvidoma na voljo konec letošnjega novembra, v Nemčiji treba odšteti 145.200 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje