Novi Q7 tako rekoč v vseh merilih sledi tradiciji predhodnika. Sodobna zunanja podoba sledi novim trendom pri Audijevih modelih z oznako Q in podrobnostim, ki jih narekuje uporaba nove tehnologije, predvsem pri svetlobnih telesih. A oblikovalske revolucionarnosti tudi pri novi generaciji ni, kar je tako ali tako tradicionalna značilnost prestižnežev iz Ingolstadta, ki kupcev ne želijo presenetiti s preveč odločnimi posegi v zunanjo podobo.
Šestvaljniki in hibrid
Precej bolj odločno pa so konstruktorji posegli v ustroj samega vozila. Najsodobnejša različica štirokolesnega pogona quattro je seveda samoumevna, prav tako ponudba zmogljivih pogonskih agregatov. Zaenkrat sta na voljo sicer le dva, razredu vozila in povpraševanju na ključnih trgih ustrezno sta oba šestvaljnika V6. Dizelski 3,0 TDI zmore 200 kilovatov moči (272 KM), bencinski 3,0 TFSI pa 245 kilovatov (333 KM). Napovedujejo pa že tudi malce šibkejšo različico 3,0 TDI z močjo 160 kilovatov (218 KM) in priključni hibrid Q7 3,0 TDI e-tron quattro, ki bo imel pogonski sklop s sistemsko močjo 275 kilovatov(373 KM).
Dolg seznam napredne opreme
Precej daljši kot seznam pogonskih agregatov pa je seznam opreme in naprednih sistemov, ki bdijo predvsem nad varnostjo in olajšujejo voznikovo delo, oziroma ga lahko v nekaterih primerih tudi povsem nadomestijo. Pri Audiju med omenjenimi sistemi izpostavljajo aktivni tempomat z asistenco za zastoje, ki je pravzaprav že del samodejne vožnje, prediktivno asistenco za učinkovitost vožnje, ki s pomočjo podatkov navigacije prilagaja delovanje osemstopenjskega samodejnega menjalnika tiptronic, pomoč pri manevriranju s prikolico in opozorilnik za prečni promet zadaj.
Številne novosti pa prinaša tudi novo razviti sistem MMI touch, ki združuje številne informacijske in zabavne funkcije s katerimi je mogoče poskrbeti za lažje upravljanje vozila, udobnejšo vožnjo ali pa le dodatno zabavo voznika in sopotnikov. Kljub številnim novim sistemom pa so pri Audiju poskrbeli tudi za shujševalno dieto in vozilo s TDI motorjem je v primerjavi s predhodnikom kar 325 kilogramov lažje.
Po potrebi tudi sedemsedežnik
Audi Q7 je v osnovi petsedežnik, možno pa se je odločiti še za dodatno tretjo vrsto z dvema sedežema. Prostornina prtljažnika petsedežne različice 5,05 metra dolgega vozila je 890 litrov, s podiranjem sedežev jo je mogoče povečati do 2.075 litrov. Za Q7 z dizelskim motorjem je treba v Sloveniji odšteti 69.900 evrov, za Q7 z bencinskim motorjem pa 75.900 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje