Do pred kratkim električnih avtomobilov nismo bili vajeni povezovati s športnostjo. To je na dokaj boleč način ugotovil tudi Audi z modelom R8 e-tron. Ta je s pomočjo dveh elektromotorjev zmogel 340 kilovatov (462 KM), kar mu je omogočalo pospešek do stotice v 3,9 sekunde in končno hitrost 250 kilometrov na uro. A zanj je bilo treba odšteti okoli milijon evrov, v 19 mesecih pa so jih izdelali manj kot sto.
Toda v Ingolstadtu se ne dajo in v okviru natančne strategije napovedujejo tudi nov visokozmogljiv baterijski model. Že prihodnje leto bodo predstavili električnega športnega terenca in nato še enega leto pozneje, s čimer bodo pridobili veliko več podatkov o vedenju električnih avtomobilov, kot so jih imeli ob snovanju modela R8 e-tron.
Električni supešportnik bo
O električnem športniku je na dirki formule E v Berlinu v intervjuju za Car and Driver spregovoril Peter Mertens, vodja oddelka za raziskave in razvoj. Povedal je, da bodo v prihodnje gotovo zasnovali električni superšportnik in da se bo to zgodilo razmeroma hitro. Audijev vodilni je dal vedeti tudi, da ta ne bo imel veliko skupnega z običajnimi električnimi modeli, temveč bo opremljen z ekskluzivnimi, naprednimi tehnologijami. Med temi bi lahko bilo hitro polnjenje. Takšni elementi pa avtomobil občutno podražijo, zato morajo naprej oceniti, ali so kupci za to pripravljeni plačati. Tovrstne tehnologije bodo gotovo namenjene superšportnim modelom. Martens je ob tem napovedal, da bodo električni modeli dobili tudi športne različice s poznanima oznakama S in RS.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje