Oplemeniten petvaljnik v primerjavi z izhodiščno izvedbo zagotavlja 15 kilovatov več moči in prav tako 15 Nm več navora. Navor 465 Nm mu zagotavlja obilo dinamike pri pospeševanju, saj v kombinaciji s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom S tronic pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,1 sekunde. Moč se prenaša na vsa štiri kolesa, avtomobil pa dosega hitrosti do pregrešnih 280 kilometrov na uro.
Športnik, ki ga je seveda mogoče voziti tudi povsem v skladu s predpisi, naj bi po zagotovilih izdelovalca za sto kilometrov v povprečju porabil le 8,1 litra goriva. Zavidanja vredne zmogljivosti in zmernost pri porabi goriva pa je mogoče med drugim pripisati tudi številnim ukrepom za večjo učinkovitost, pri čemer pomembno vlogo igra lahka konstrukcija karoserije ASF (Audi Space Frame). Kupe z zmogljivim motorjem in vgrajenim štirikolesnim pogonom namreč tehta le 1.450 kilogramov.
Za to »lahkost« in obilo užitkov, na tistih avtocestnih odsekih, kjer je to dovoljeno, ali pa na dirkališčih, bodo morali kupci na domačem nemškem trgu odšteti vsaj 60.650 evrov, kolikor stane najcenejša različica z ročnim menjalnikom. Za različico s samodejnim pa bo treba pripraviti vsaj 62.800 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje