Novinec je dolg 4.421 milimetrov, kar je v primerjavi s predhodnikom točno 183 milimetrov več, a medosna razdalja ostaja precej bližje prejšnji, saj so jo podaljšali le za 17 milimetrov, na 2.595 milimetrov. Dodatnih milimetrov v dolžino tako ne bodo izdatneje občutili morebitni sopotniki na zadnjih sedežih, je pa več prostora za prtljago in zložljivo streho.
Uporabnost prtljažnika prostornine 320 litrov je mogoče povečati s pomočjo zložljivih naslonjal zadnjih sedežev, kar omogoča tudi prevoz kakšnega daljšega predmeta. Za zlaganje platnene strehe, ki zaseda prostor nad prtljažnikom, seveda skrbi elektrika, sistem pa deluje vse do hitrosti 50 kilometrov na uro, kar pomeni, da postanki za spuščanje in dviganje niso nuja.
Audi vztraja pri "klasični" tekstilni strehi, saj naj bi to poudarjalo značaj kabrioleta, kupcem pa ponujajo poleg serijske tanjše strehe še možnost izbire debelejše, dodatno zvočno izolirane.
Sicer pa pravi uporabniki kabrioletov tako ali tako nimajo nič proti zvoku in učinkom piša vetra, ki služi za ozadje zvokom tudi plemenitejših motorjev iz Audijeve ponudbe. Bencinski del ponudbe začenja 1,4 TFSI z močjo 92 kilovatov (125 KM), ki mu sledi še močnejša različica s 110 kilovati (150 KM) in 1,8 TFSI z močjo 132 kilovatov (180 KM). V dizelskem delu ponudbe pa sta 1,6 TDI z močjo 81 kilovatov (110 KM) in 2,0 TDI z močjo 110 kilovatov (150 KM). Za najcenejšega A3 cabriolet bo treba na slovenskem trgu po uradnem ceniku odšteti 32.490 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje