Audi A3 sodi med manjše modele v ponudbi izdelovalca prestižnežev iz Ingolstadta. Foto: MIV
Audi A3 sodi med manjše modele v ponudbi izdelovalca prestižnežev iz Ingolstadta. Foto: MIV

Po besedah avtorjev oddaje je treba med novostmi pri Audijevem modelu A3, ki so očem manj vidne, izpostaviti novo skupno koncernsko platformo na kateri bodo izdelali še nekaj drugih modelov. Očem skrito pa ostaja tudi dejstvo, da je novinec lažji od neposrednega predhodnika, saj tudi pri manjših Audijevih modelih uporabljajo čedalje več aluminija.

Koristne učinke diete seveda najprej opazi voznik, saj je vožnja lahkotnejša, pri čemer pa je imel med preizkusom veliko zaslug tudi 2,0-litrski turbodizelski motor, z največjo močjo 110 kilovatov. A3 je tako sodobnejši, boljši in imenitnejši ter še kakšno stopničko višje nad primerljivimi sorodniki, vključno z golfom, ki si je sicer prislužil naziv slovenski avto leta.

STAVKA JAVNEGA SEKTORJA
Stavkovne zahteve:
1. Ohranitev delovnih mest v javnem sektorju
2. Pogajanja o masi plač ter o pogojih dela v javnem sektorju za leti 2013 in 2014
3. Utrditev socialne države in ohranitev kakovosti javnih storitev
4. Spoštovanje veljavnih dogovorov in stavkovnih sporazumov
Zaposleni in sodelavci RTV Slovenija se pridružujejo stavki
Začela se je splošna stavka javnega sektorja

Več o vtisih s preizkusa Audijevega A3, pa tudi treh avtomobilskih malčkov, koncernskih sorodnikov up in citigo ter peugeota 107, pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.