Auris s hibridnim pogonom se navzven od svojih klasičnih sorodnikov razlikuje le po nekaterih podrobnostih. Foto: M. Kr.
Auris s hibridnim pogonom se navzven od svojih klasičnih sorodnikov razlikuje le po nekaterih podrobnostih. Foto: M. Kr.
Toy Auris
V notranjosti hibrid izdaja drugačna ročica menjalnika in spremenjeni instrumentni del armature. Foto: M. Kr.

Auris sodi v razred vozil, ki so na večini evropskih trgov najbolj iskana, zato je Toyota na podlagi svojih izkušenj s hibridnimi pogoni temu modelu, tako rekoč sredi generacijske življenjske dobe, namenila še dodatno opcijo pogona. Hibridni auris je po zagotovilih konstruktorjev obdržal večino lastnosti svojih klasičnih sorodnikov, vključno z voznimi lastnostmi in udobjem. Nekaj vidnih razlik je le na prednji maski in oznakah, voznik pa ima namesto klasične ročice menjalnika tako, kot jo poznajo vozniki priusov. Delovanje sistema voznik lahko spremlja na prilagojenem instrumentnem delu.

V Sloveniji je treba za auris s hibridnim pogonom odšteti najmanj 19.990 evrov, v kar je že vključen popust, ki nekako nadomešča subvencije, ki jih poznajo po številnih evropskih državah.

Zahtevnejšim kupcem pa je poleg omenjene različice z ravnjo opreme luna na voljo še malce dražja različica sol, za katero je treba odšteti 22.090 evrov.

Obe poganja kombinacija 1,8-litrskega bencinskega motorja z največjo močjo 73 kilovatov (99 KM) in električnega motorja z močjo 60 kilovatov (82 KM). Pri Toyoti še navajajo, da motor za svoje delo na sto kilometrov v povprečju porabi 3,8 litra goriva, v ozračje pa na kilometer izpuha 89 gramov ogljikovega dioksida.

Letos naj bi na slovenske ceste zapeljalo 25 aurisov s hibridnim pogonom, računajo pa na kupce, ki si želijo napredno tehnologijo v manj izraziti embalaži, kot jo ponuja že dobro znani prius.

Besedilo: M. Kr.
Fotografije: M. Kr.