Pri Toyoti so Priusovo hibridno tehnologijo enostavno preslikali tudi v aurisa, v oddaji APM poudarja Janez Martinčič.
Tržni namen je jasen, saj je prius za široko občinstvo še vedno preveč ekstravaganten, če pa bi voznik dobil najnaprednejše hibridne rešitve v povsem običajnem avtomobilu, bi se razširjenost takih avtomobilov, posledično pa tudi skrb za okolje, primerno povečala, dodaja avtor in v nadaljevanju povzema vtise s preizkusa aurisa. "Nekaj klasičnih rešitev deluje skoraj identično kot v izvirniku, le da so uglašenost podvozja, občutek na volanu in vozniška ergonomija na občutno višji ravni. Hočemo zapisati, da gre za, po angleško, »win-win« situacijo, saj je hibrid dobil vse prednosti velikoserijskega avtomobila, ta pa napreden pogon."
Več vtisov s preizkusa dveh Toyotinih izdelkov, aurisa in versa, ter prve vtise o novem hyundaiju ix20 pa lahko spremljate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje