C4 crossair je kompaktni športni terenec, ki kljub sorodstvenim vezem na Japonskem nudi dovolj evropsko podobo. Foto: M. Kr.
C4 crossair je kompaktni športni terenec, ki kljub sorodstvenim vezem na Japonskem nudi dovolj evropsko podobo. Foto: M. Kr.

V priljubljenem razredu avtomobilov s poudarjeno robato podobo novinca v Citroënovi ponudbi čaka že kar precej bolj ali manj uveljavljenih tekmecev. Vendar pa je C4 crossair nanje dokaj dobro pripravljen. Kljub temu, da deli gensko zasnovo z enim izmed japonskih tekmecev, so Citroënovi oblikovalci poskrbeli za dovolj prepoznavno zunanjo podobo. Znamki in okusu evropskih kupcev pa je prilagojena tudi ponudba pogonskih agregatov.

Jedro ponudbe predstavljata dva dizelska motorja. Šibkejši, ki bo po predvidevanjih prodajnih strokovnjakov tudi najbolj iskan, je 1,6-litrski motor HDi z največjo močjo 84 kilovatov (115 KM) in največjim navorom 270 Nm. Kupcem, ki si želijo malce rezerve pri moči, pa bo namenjen zmogljivejši 1,8-litrski HDi z največjo močjo 110 kilovatov (150 KM) in največjim navorom 300 Nm.

Bencinske barve pa bo tako kot na ostalih evropskih trgih tudi v Sloveniji zastopal le en motor in sicer 1,6-litrski z največjo močjo 86 kilovatov (117 KM) in navorom 154 Nm.

Kot je že v navadi pri ponudbi tovrstnih vozil, bodo lahko kupci v kombinaciji z dizelskima motorjema izbirali med različicami le z dvokolesnim ali pa štirikolesnim pogonom, pri bencinskih pa bo pogon le dvokolesni.

V Sloveniji se cenovna lestvica začenja pri 21.300 evrih za različico z bencinskim motorjem in dvokolesnim pogonom, za najcenejšega dizla z dvokolesnim pogonom bo treba odšteti 23.400 evrov, za štirikolesni pogon pa že 25.500 evrov.