DS5 brez dvoma izstopa iz Citroënove, pa tudi druge, ponudbe na avtomobilskem trgu. Foto: M. Kr.
DS5 brez dvoma izstopa iz Citroënove, pa tudi druge, ponudbe na avtomobilskem trgu. Foto: M. Kr.

Linija DS je že od vsega začetka namenjena izstopanju in zahtevnejšim kupcem na izbranih trgih. Slovenski kupci kriterij zahtevnejših brez težav izpolnijo, poleg tega pa so pripravljeni pogosto odšteti tudi kakšen dodaten evro za malce drugačen avtomobil na domačem parkirišču oziroma garaži. Po manjšem DS3 in DS4, v Sloveniji so od marca 2010 prodali skupno 216 primerkov obeh, naj bi letos na ceste zapeljalo kar 105 primerkov DS5. Optimizem temelji predvsem na predvidevanju, da bodo uspeli ukrasti kar nekaj kupcev drugim znamkam, tako zaradi cene kot ponudbe tehnologije v DS5.

Novinec bo na voljo z dvema bencinskima, dvema dizelskima pogonskima agregatoma in hibridnim sklopom dizelskega in elektromotorja. Dizelski par predstavljata 1,6-litrska motorja s 115 kilovati (156 KM) in 147 kilovati (200 KM), dizelski pa 1,6-litrski z močjo 87 kilovatov (112 KM) in 2,0-litrski z močjo 120 kilovatov (200 KM). Hibridni sklop 2,0-litrskega dizelskega motorja in elektromotorja pa zagotavlja 147 kilovatov (200 KM) moči.

Seznami opreme so izdatni ne glede na raven, tri ravni opreme pa je mogoče dopolniti tudi s številnimi dodatki. Kot se spodobi za avtomobile v tem razredu ne manjka tudi številnih naprednih tehnoloških dodatkov po okusu najzahtevnejših kupcev. Na slovenskem trgu bo treba za najcenejšega DS5 z bencinskim motorjem odšteti 27.800 evrov, za najcenejšega dizla 27.300 evrov, za hibridno različico pa 35.550 evrov. Popustov uradno sicer ne bo, bodo pa kupci lahko izbirali do pet brezplačnih paketov nadgradenj.