Citroën je na slovenski trg pripeljal še drugega člana družine modelov DS, ki so namenjeni zahtevnejšim kupcem z željo po priokusu prestižnosti.
Glede na zunanjo podobo se 427 centimetrov dolg, 181 širok in 153 centimetrov visok avtomobil zelo očitno spogleduje s kupeji. Diskretno skriti drugi par vrat pa mu zagotavlja precej večjo uporabno vrednost, saj je v notranjosti dovolj prostora tudi za sopotnika na zadnjih sedežih. Značaju elegantnega, a hkrati dinamičnega vozila ustreza ponudba pogonskih agregatov, med katerimi so trije bencinski motorji in dva dizelska. Šibkejšega med dizelskimi je mogoče izbrati tudi v kombinaciji z mikrohibridno tehnologijo e-HDi.
Trije bencinski, dva dizelska motorja in e-HDi
Motor HDi 110 ima gibno prostornino 1.560 kubičnih centimetrov in zmore 82 kilovatov (112 KM) pri 3.600 vrtljajih, največji navor 285 Nm s funkcijo overboost pa doseže pri 1.750 vrtljajih. Zmogljivejši HDi 160 pa ima gibno prostornino 1.997 kubičnih centimetrov in zmore 120 kilovatov (163 KM) pri 3.750 vrtljajih, največji navor 340 Nm dosega v območju med 2.000 in 3.000 vrtljaji.
Med tremi bencinskimi motorji, razvitimi v sodelovanju z družbo BMW, imajo vsi trije gibno prostornino 1.589 kubičnih centimetrov. Najšibkejši motor VTi 120 zmore 88 kilovatov (120 KM) pri 6.000 vrtljajih in doseže navor 160 Nm pri 4.250 vrtljajih, motor THP 155 zmore 115 kilovatov (156 KM) pri 6.000 vrtljajih in doseže največji navor 240 Nm v območju vrtljajev med 1.400 in 4.000. Najzmogljivejši v ponudbi pa je novi motor THP 200, ki zmore 147 kilovatov (200 KM) pri 6.800 vrtljajih in doseže navor 275 Nm v območju med 1.700 in 4.500 vrtljaji. Vsi motorji so opremljeni s 6-stopenjskimi menjalniki, ki so lahko ročni ali robotizirani.
Za najcenejšo različico z bencinskim motorjem VTi 120 in ročnim menjalnikom je treba na slovenskem trgu odšteti 19.490 evrov, za najcenejšo različico z dizelskim motorjem HDi 110 pa 21.490 evrov.
Uradno tudi še zadnji iz električnega trojčka
C-zero je tretji član trojčka naveze Skupine PSA in Mitsubishija, ki prihaja še uradno na slovenski trg. Večina značilnosti je enaka kot pri obeh sorodnikih, poganja ga električni motor z močjo 47 kilovatov (64 KM), eno polnjenje litij-ionske baterije z zmogljivostjo 16 kWh naj bi zadostovalo za razdalje do 150 kilometrov. Življenjska doba baterije pa je približno 200 tisoč prevoženih kilometrov oziroma 1.500 ciklusov polnjenja in praznjenja.
Tudi C-zero prihaja na slovenski trg bolj ali manj simbolično, saj naj bi letos prodali le pet vozil, kar ob ceni 35.460 evrov seveda ni presenečenje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje