Tehnološko ni med japonskim štirisedežnikom na električni pogon in izdelkoma skupine PSA nobenih večjih razlik. Tudi i-MiEV, skrivnostna in nič kaj marketinška kratica pomeni Mitsubishijevo inovativno električno vozilo, poganja le električni motor z največjo močjo 39 kilovatov v območju vrtljajev med 2.500 in 8.000 in navorom 180 Nm, ki ga doseže takoj ob speljevanju. Energija shranjena v bateriji z zmogljivostjo 16 kWh pa naj bi zadostovala za doseg do 150 kilometrov, kar je sodeč po raziskavah povsem dovolj za večino uporabnikov, ki dnevno z avtomobilom naredijo precej manj kilometrov. Poraba energije je v veliki meri odvisna od vremenskih razmer, uporabe ostalih porabnikov elektrike, pa tudi same konfiguracije poti in načina vožnje. Pri Mitsubishiju v zvezi s tem izpostavljajo, da za razliko od ostalih dveh trojčkov voznikom ponujajo tudi možnost izbire dodatno prilagojenega varčnega načina vožnje, ki optimizira porabo energije.
Žal pa tudi Mitsubishi ne ponuja bolj mikavnih cen od svojih sorodnikov. Na slovenskem trgu je treba za i-Miev odšteti 34.990 evrov in temu primerni so skromni prodajni načrti. Letos naj bi prodali le do deset vozil in to pravnim osebam.
Zasebniki se za tovrstne nakupe verjetno res ne bodo odločali, dokler ne bodo cene bolj mikavne in tržno sprejemljive. Nenazadnje se vedno znova pojavlja finančna in povsem uporabniška smiselnost nakupa tovrstnega vozila za zasebno uporabo. Začetniki dobe električnih vozil imajo več možnosti v takšni ali drugačni delovni vlogi in zato ne preseneča odločitev Mitsubishija, da bo še pred koncem leta na trgu ponudil tudi mini dostavniško izvedbo i-MiEV, ki so jo v praksi začeli preizkušal lani oktobra. Novost pa bo tudi možnost izbire dveh različno zmogljivih baterij, poleg večje s 16 kWh tudi manjše z 10,5 kWh.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje