"Leta 2010 bomo na trg "enolitrski" avtomobil," je povedal predsednik nadzornega sveta pri tem nemškem proizvajalcu avtomobilov Ferdinand Piech.
Ta je še obrazložil, da še ni znano pod katero znamko bo na trg prišlo novo vozilo, saj k avtomobilskemu koncernu v Wolfsburgu spadajo še Audi, Škoda in Seat, a ima Volkswagen za zdaj največ možnosti, da bo avto na trg prišel pod njegovo znamko.
Prototip obstaja pet let
Načrtovani avtomobil bo temeljil na modelu, ki so ga pri VW-ju izdelali pred petimi leti, je dejal Piech. Dvosedežni prototip je izjemno lahek, ozek in nizek avto, oba potnika pa sedita drug za drugim. Piech se je pred petimi leti s prototipom VW L1 peljal iz Wolfsburga v Hamburg, za kar je porabil 0,89 litra goriva in v zrak spustil 0,45 gramov ogljikovega dioksida (na km).
Na vprašanje, zakaj se pri VW-ju še niso odločili za serijsko izdelavo tega avtomobila, je Piech dejal, da bi izdelava enega takega vozila pred petimi leti stala 35.000 evrov, danes pa 5.000 evrov. Piech razliko prepisuje predvsem razvoju industrije ogljikovih vlaken, saj je karoserija VW L1 izdelana predvsem iz ogljikovih vlaken, okvir pa je narejen iz magnezija. Avtomobil v sebi nosi enovaljni dizelski motor.
Prihaja up!
Morda bo novi "enolitrski" avto del nove Volkswagnove serije majhnih avtomobilov, ki na trg prihajajo v naslednjih letih pod imenom "New Small Family" (Nova mala družina). Prvi izmed te serije bo na trg prišel štirisedežni avtomobil z imenom up!, ki bo imel porabo manjšo od treh litrov. "Ta avtomobil bo postal zelo uspešen, saj ima vse pogoje, da bo postavljal smernice v evropskih velemestih," je prepričan direktor Volkswagna Martin Winterkorn.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje