Predstavitev insignie je potekala ob znamenitem londonskem Tower Bridgeu, ob mestni hiši. Foto: Opel
Predstavitev insignie je potekala ob znamenitem londonskem Tower Bridgeu, ob mestni hiši. Foto: Opel
Opel insignia
Poseben mehanizem je bil sestavljen iz treh kilometrov električnih kablov in žic. Foto: Opel
Opel insignia
Pri insignii imate na voljo ročni ali samodejni šeststopenski menjalnik. Foto: Opel

Ko so delavci iz kraterja v parku Potters Fields vlekli kroglo s premerom 4,7 metra, je ogromen predmet v šestih sekundah padel z višine 45 metrov. Ujeli so ga v zadnjem trenutku, pri tem pa razkrili nedotaknjeno insignio.

Več kot 300 povabljenih gostov je gledalo, kako se je novi avtomobil pognal iz krogle, ko je ta obvisela v zraku. "Zelo smo ponosni na insignio in odločili smo se, da mora biti ta avtomobil predstavljen na izjemen način. Zato smo se odločili, da bomo padec organizirali na eni izmed najbolj obiskanih in najbolj znanih lokacij v Londonu: Tower Bridge tik ob londonski mestni hiši," pravi Alain Visser, vodja oddelka za trženje pri GM Europe, ki je insignio zapeljal na prizorišče.

Uradna predstavitev na salonu
Insignia je svojo uradno premiero doživela na Mednarodnem britanskem avtomobilskem sejmu v Londonu. V Nemčiji se bo takoj začela prodaja obeh različic – štirivratnega modela in kombilimuzine – izbirati pa bo mogoče med sedmimi različnimi motorji. Vsi modeli izpolnjujejo emisijske standarde Euro 5 in so opremljeni z ročnim ali s samodejnim šeststopenjskim menjalnikom.

Veliko dela s predstavitvijo
Predstavitve so se pri Oplu lotili na zelo izviren način. Najprej je na zemljo ”treščila” krogla, težka 3,2 tone. Žerjav, visok 62 metrov, jo je nato iz ogromnega kraterja v parku dvignil, nato pa je avtomobil z višine 45 metrov dramatično padel nazaj na zemljo. Organizatorji so morali zagotoviti varen pristanek. Skupina 60 ljudi je delala skupaj več kot 7.200 ur in s pomočjo najnovejših možnih tehnologij načrtovala, pripravljala, vadila in izvedla predstavitev. Da bi hitri padec avtomobila, pri katerem je vozilo padalo s hitrostjo 7,6 metra na sekundo, zagotovo uspel, so na mestu dogodka v parku Potters Fields nepretrgoma delali 96 ur. Za mehanizem, ki je to omogočil, je bilo potrebnih okoli tri kilometre električnih kablov in žic, 152 metrov zračnih cevi in več kot 120 zračnih ventilov. Trinajst računalniško vodenih pnevmatskih zavor je ustavilo težo 2,7 tone, ki je padala z vrtoglavo hitrostjo.