Iz Koenigsegga so tudi sporočili, da nameravajo izdelati nič več kot tri primerke trevite. Foto: Koenigsegg
Iz Koenigsegga so tudi sporočili, da nameravajo izdelati nič več kot tri primerke trevite. Foto: Koenigsegg

Na prvi pogled se zdi, da ni CCXR trevita nič drugega kot le drugače pobarvan osnovni model, kar je morda celo res, a posebno diamantno lakirana karbonska vlakna niso kar tako.

Pri Koenigseggu so namreč razvili posebno lakiranje, ki so ga poimenovali "Koenigsegg Proprietary Diamond Weave", gre pa za to, da se avtomobil ob sončni svetlobi svetlika v podobi tisočih srebrno-belih diamantov.

Trevita, kar po švedsko pomeni "trije beli tokovi", ima dvojno karbonsko krilce, izboljšan izpušni sistem, karbonsko-keramične zavore, nov multimedijski sistem in podobno.

Informacija, ali bodo avtomobil pripeljali v Frankfurt, še ni potrjena, kot tudi ni znana cena. Jasno je le, da prav poceni ne bo – osnovni model CCXR namreč stane več kot milijon tristo tisoč evrov.