In imajo se za kaj naježiti, saj je govor o proizvajalcu drugega najhitrejšega avtomobila na svetu. Leta 1996 je danes 34-letni plemič Christian von Koenigsegg začel uresničevati svoje velike sanje - ustvariti popoln športni avtomobil. S testiranji v Volvovih vetrovnikih in z motorjem V8, ki ga je posodil Ford, je na cesto postavil dvosedega dirkača z oznako CC8S. Mednarodni avtomobilski krogi so prvič zastrigli z ušesi.
V letih, ki so minila, se je spremenilo veliko, Koenigseggov tim je vse dosedanje izkušnje v zvezi z gradnjo podvozja, aerodinamične karesorije in še kaj s pridom uporabil, tovarna je začela izdelovati tudi svoje motorje.
Deset let pozneje je bil predstavljen CCX (CC kot Competition Coupe, X v spomin na deseto obletnico prvega avtomobila), najhitrejši osemvaljnik na svetu (403 km/h!) in drugi najhitrejši avtomobil na svetu sploh. Za pičle štiri kilometre na uro namreč po hitrosti gleda v hrbet zgolj 16-valjnemu in še enkrat dražjemu monstrumu, ki sliši na ime bugatti veyron. Ne ferrariji, ne porscheji, ne lamborghiniji, nič ni hitrejše.
Tokrat je občinstvo vstalo in začelo ploskati. Kako dober avtomobil je sestavil nadobudni plemič, je namreč doslej pokazalo že več testiranj, med drugim so CCX-a na dolgo in široko hvalili tudi v oddaji Top Gear.
Koenigsegg se je, kolikor je to ob brutalni energiji, ki jo je avtomobil sposoben dati od sebe, sploh mogoče, predstavil tudi kot ekološko prijazen izdelovalec. V Ženevi je predstavil model CCXR, ki "pije" etanol. Zaradi goriva zverina še bolj rjove, saj mu alkohol "pritisk" poveča na 769 kW (1.018 KM).
A. L.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje