Koncept londonskega arhitekturnega biroja PLP Architecture, imenovan CarTube, združuje prednosti avtonomnih električnih avtomobilov in množičnega prevoza. Gre nedvomno za zelo velikopotezen projekt, saj si lahko predstavljamo, kakšne stroške bi prinesla kopanje med predori podzemne železnice in starih kanalizacijskih vodov ter nato še postavitev tekočega traku, ki bi lahko s hitrostjo 80 kilometrov na uro prevažal na tisoče dvotonskih avtomobilov.
Zeleni način prevoza
Na drugi strani bi mesto pridobilo sistem potniškega prevoza, ki bi bil nedvomno veliko učinkovitejši od vlakov z ustaljenim voznim redom. Poleg tega bi sistem prinesel tudi ekološke prednosti, saj avtomobili med vožnjo na tekočem traku v predoru ne bi uporabljali lastnih motorjev, na površju pa bi lahko namesto cest zaživele zelene površine.
Glavna prednost bi nedvomno bila zmanjšanje gostote prometa in prometnih zamaškov, s katerimi se London bori že desetletja. Že leta 2003 je mesto namreč uvedlo takso (congestion charge) za vse voznike, ki želijo s svojim avtomobilom v mestno središče. Čeprav je treba takso dnevno plačevati (med ponedeljkom in petkom) med 7. in 18. uro, ta ni prinesla želenega učinka.
CarTube - Simulation from PLP Architecture on Vimeo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje