Govorice, da se slabo piše prireditvi, ki bi morala biti v drugi polovici marca, so se začele pojavljati že pred tednom dni. Takrat je namreč postalo jasno, da so svojo udeležbo na sejmu preklicale znamke Volkswagen, Opel, Renault, Ford, Chevrolet, Toyota Mazda, Fiat, Nissan, Honda, Mercedes-Benz, Dacia, Smart, Alfa Romeo, Lancia, Jeep, Lexus, Saab, Jaguar, Chrysler, Dodge in Ferrari.
Organizatorji so sicer poskusili vse za izpeljavo prireditve, krepko so znižali tudi cene najemnih prostorov, a gospodarska kriza je hrvaški avtomobilski trg očitno oklestila bolj, kot je bilo pričakovati. Leta 2008 so naši sosedje januarja registrirali 7.263 novih vozil, leto dni pozneje le še 4.163, letošnji januar pa je povzročil precejšen glavobol vsem avtomobilskim zastopnikom - štetje se je ustavilo že pri 2.601 registraciji, kar predstavlja več kot 60 odstotni padec prodaje glede na dobre stare čase. Denarja za oglaševanje, urejanje najemnega prostora in hostese na zagrebškem avtosalonu jim je tako preprosto zmanjkalo.
Pred dvema letoma je bilo še pestro
Zadnji avtosalon, ki ga je Zagreb gostil spomladi 2008, pa je bil odlično obiskan. Našteli so kar 215.393 obiskovalcev, med njimi so bili tudi številni Slovenci, ki so si lahko ogledali 348 modelov 51 različnih avtomobilskih znamk, dve svetovni in 23 hrvaških premiernih predstavitev vozil, pet konceptnih vozil in tudi 180 motorjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje