Kljub trdi tridelni strehi, ki avtomobil spremeni v nadomestek kupeja, novi kabrio ni idealno zimsko prevozno sredstvo, ampak pride njegovo bistvo do pravega izraza s spuščeno streho in bolj ali manj intenzivnim pišem vetra v laseh voznika ali voznice in morebitnih sopotnikov.
Opaznih 4.638 milimetrov dolgi štirisedežnik je precej večji od sorodnika iz serije 3, v oči pa bode tudi poudarjen motorni del, v katerem je prostor za enega izmed treh pogonskih agregatov, ki jih bodo kupcem ponudili ob prihodu na trg. Ljubiteljem zmogljivih motorjev bo najbolj pisan na kožo bencinski vrstni šestvaljnik z močjo 225 kilovatov (306 KM) in največjim navorom 400 Nm.
Malce zmernejšim ljubiteljem bencinskih hlapov bodo ponudili štirivaljnik z močjo 180 kilovatov (245 KM) in največjim navorom 350 Nm, dizelski predstavnik pa bo za začetek le eden, in sicer štirivaljnik z močjo 135 kilovatov (184 KM) in največjim navorom 350 Nm.
V okviru serijske ponudbe opreme bodo pri vseh različicah vgrajeni ročni šeststopenjski menjalniki, za doplačilo bodo ponudili tudi samodejne osemstopenjske. Pri BMW-ju omenjajo tudi izdatne sezname serijske in dodatne opreme, natančnejši podatki in cene bodo na voljo ob prihodu na posamezni trg.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje