Pri bavarskem izdelovalcu ponosno dodajajo, da je X5 pravzaprav ustanovitelj razreda SAV (sports activity vehicle), ki je nekakšna stranska, petičnejša veja razreda SUV (sport utility vehicle). Novi X5 je še vpadljivejši kot njegov neposredni predhodnik, pa naj gre za oblikovno podobo ali pa zunanje mere. Kar 4.886 milimetrov dolgo, 1.938 milimetrov široko in 1.762 milimetrov visoko vozilo se pač težko zlije z okolico, ne da bi vzbujalo pozornosti.
V bolj zaobljeni embalaži se skriva najsodobnejša BMW-jeva tehnologija, namenjena varnejši, udobnejši in zabavnejši vožnji. Kljub poudarjanju varčnosti novih pogonskih agregatov pa trije, ki jih napovedujejo ob predstavitvi, nikakor ne sodijo med najbolj razumske ali nujno potrebne nakupe.
V BMW X5 xDrive50i so namreč vgradili novo generacijo bencinskega motorja V8 z močjo 330 kilovatov (450 KM), v X5 xDrive30D dizelski vrstni šestvaljnik z močjo 190 kilovatov (285 KM) in v X5 M50d dizelski vrstni šestvaljnik z močjo 280 kilovatov (381 KM). Malce zmernejša ponudba dodatnih štirih pogonskih agregatov naj bi bila pripravljena letos decembra.
Novi BMW X5 bo glede na kraj rojstva Američan, saj ga bodo izdelovali v ZDA, v Spartanburgu, kjer že izdelujejo tudi X6 in X3, čez čas pa bodo tudi novinca X4.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje