Svetovna premiera avtomobila je predvidena za avtosalon v Frankfurtu, ki bo naslednji mesec. Foto: BMW
Svetovna premiera avtomobila je predvidena za avtosalon v Frankfurtu, ki bo naslednji mesec. Foto: BMW

Osnova avtomobila je zadnja generacija serije 7, vanj pa so poleg tovarniškega, 4,4-litrskega motorja V8, ki razvije 304 kW (408 KM), vgradili še električni motor, kar končno moč poveča na 347 kW (465 KM) ob največjem navoru 700 Nm.

Prenos moči poteka na zadnja kolesa prek 8-stopenjskega avtomatskega menjalnika, električni motor pa zalogo energije črpa prek litijeve baterije.

ActiveHybrid 7 naj bi do 100 km/h pospešil v 4,9 sekunde, za 100 kilometrov vožnje pa naj bi porabil 9,4 litra goriva. Izpust emisij CO2 znaša 219 gramov na kilometer. Za primerjavo – model 750i, ki ga poganja samostojno 4,4-litrski biturbo motor, pospeši do 100 km/h v 5,2 sekunde, na 100 kilometrov pa porabi 11,4 litra goriva. Povedano drugače – hibridna limuzina je ob manjši porabi še nekoliko hitrejša.

Omeniti je še potrebno, da ima ActiveHybrid 7 v armaturno ploščo vgrajen posebni prikazovalnik, ki vozniku kaže stopnjo učinkovitosti in trenutni status hibridnih komponent.