Bentley pričakuje, da bodo naročila za W12 različice continental in flying spur zaradi velikega povpraševanja zaprli decembra letos. Niso pa razkrili, koliko vozil je še na voljo kupcem. Foto: Bentley
Bentley pričakuje, da bodo naročila za W12 različice continental in flying spur zaradi velikega povpraševanja zaprli decembra letos. Niso pa razkrili, koliko vozil je še na voljo kupcem. Foto: Bentley

Proizvodnja agregata twin-turbo se bo ustavila aprila 2024. Britanski proizvajalec avtomobilov želi pospešiti strategijo, poimenovano Beyond100, po kateri bo vsak model znamke Bentley do leta 2030 elektrificiran.

Bentley se bo zdaj osredotočil na svoji hibridni liniji V8 in V6, proizvodno linijo W12 pa bo spremenil v "razširjeno območje" za omenjene pogonske sklope. Ko se bo proizvodnja končala, bo od uvedbe leta 2003 izdelanih okoli 105.000 primerkov motorja W12. Zadnji 6,0-litrski W12 bo poganjal 18 batur coupejev in bo s 739 KM (552 kW) najmočnejši motor na notranje zgorevanje, ki je bil vgrajen v serijski bentley.

Batur je že razprodan, v različicah speed continental GT mulliner in flying spur mulliner pa ga je še vedno mogoče naročiti z motorjem W12.