Kar nekaj uveljavljenih, pa tudi povsem novih znamk kupcem že ponuja serijske različice ali pa jih mami vsaj s prototipi prestižnežev, ki navzven izražajo robustnost SUV-jev, ter imajo štirikolesni pogon z zavidanja vrednimi motornimi zmogljivostmi in voznimi lastnostmi primernimi za na dirkališča. V potniških kabinah pa ne manjka udobja in za povsem določen krog kupcev tako zaželenega prestiža.
Bentleyjev prototip EXP 9 F povsem sledi gibanju s prostorno potniško kabino, v kateri so po mnenju konstruktorjev uspeli združiti inovativnost, prestiž in uporabnost. Kabina je ukrojena po merah štirih potnikov, v njej pa poleg napredne tehnologije posvečene udobju in zabavi, prevladujejo ročno izdelane podrobnosti.
Tisto, na kar so častilci znamke čakali z zanimanjem dva meseca - od prve predstavitve marca v Ženevi do Pekinga, pa so podrobnosti o pogonskih agregatih v morebitnem serijskem modelu. Prototip, ki je bil na ogled v Pekingu, je imel vgrajen 6-litrski bencinski motor W12 z močjo 447 kilovatov (600 KM) in navorom 800 Nm, v kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Pri Bentleyju pa poudarjajo, da bi v ponudbo agregatov uvrstili tudi pred kratkim predstavljenega novinca, 4,0-litrski motor V8 z močjo 372 kilovatov (500 KM) in hibridno kombinacijo z motorjem V6, ki bi omogočala doseg do 30 kilometrov le z električnim pogonom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje