Na srečanju si je bilo mogoče ogledati številne zanimive primerke zastavinih avtomobilov, vključno z jugom in stoenko. Foto: Zastava Fun Club
Na srečanju si je bilo mogoče ogledati številne zanimive primerke zastavinih avtomobilov, vključno z jugom in stoenko. Foto: Zastava Fun Club

Čeprav se je proizvodnja jugoslovanske ikone končala lani, pa jih je še posebej v Srbiji kar nekaj še vedno mogoče videti na tamkajšnjih cestah. Ponosni lastniki iz vse države ter tudi iz Hrvaške so se zato zbrali na Adi Huji ob Donavi, da bi ob pivu in mesnih dobrotah z žara izmenjali kakšno besedo.

Na osrednje prizorišče so prišli jugi vseh barv in moči ter tudi drugi modeli, kot so stoenke in novejše floride ter zastave 10. Manjkali niso niti fički, prvi avtomobili, ki so jih izdelali v kragujevški tovarni daljnega leta 1955.

"Udeležba na tem dogodku pomeni izkazovanje časti najbolj znanemu povojnemu avtomobilu," je ob tem povedal Ognjen Radić, sicer eden izmed prostovoljcev Zastava Fan Cluba, ki je organiziral srečanje. "Jugo se ne proizvaja več, a zgodba o Zastavi, ki traja že 55 let, še naprej živi," je še dodal.

Trenutno v Kragujevcu razen manjše količine rezervnih delov ne izdelujejo več nobenega zastavinega modela. Po ukazu novega lastnika, italijanskega Fiata, se iz proizvodnih trakov vijejo le še Fiatovi punti druge generacije, ki so jih do letošnjega marca izdelovali pod licenčnim imenom zastava 10.

J. R.