Podjetje je lani na istem dogodku obiskovalcem sejma predstavilo avtomobil, ki je lahko spreminjal barvo le iz bele v črno in vmes v sivo. Novo vozilo, poimenovano i Vision Dee, pa se lahko v primerjavi s predhodnikom odene v celotno paleto mavričnih barv, in sicer v enem odtenku ali v obliki črt ter kar.
Za zdaj gre le za idejo, ki pa bo vplivala na dizajn prihodnjih avtomobilov nemškega proizvajalca. Prikazovanje podatkov o hitrosti in smeri vožnje na notranji strani vetrobranskega stekla na primer namerava podjetje kupcem ponuditi od leta 2025 naprej.
Projekcije na vetrobranskem steklu
BMW je prav tako nakazal možnost projiciranja razširjene realnosti na vetrobransko steklo. Slednje bi se na ta način prelevilo v zaslon, na katerem bi se izmenjavali dejanska in virtualna resničnost. Kot je povedal prvi mož podjetja Oliver Zipse, si želijo ustvariti "najboljšega spremljevalca", ki bi uporabniku ponudil osebno izkušnjo vožnje.
BMW je lani sicer prodal okoli 2,4 milijona avtomobilov, kar je skoraj 100.000 manj kot leto prej, več kot podvojila se je prodaja popolnoma električnih vozil.
"Zelo smo ponosni, da znamka BMW ostaja številka ena v globalnem premijskem segmentu," so sporočili iz skupine. Pred tem je bil več let številka ena prav tako nemški avtomobilski proizvajalec Mercedes-Benz s sedežem v Stuttgartu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje