Tudi v razredu prestižnih limuzin se ni mogoče izogniti trendom, zato so limuzine serije 7 dobile nove žaromete s tehnologijo LED, spremenjeno pa imajo tudi prednjo masko. Več novosti kot na zunanjosti je po osvežitvi v notranjosti oziroma pod motornim pokrovom. Novejši večfunkcijski instrumentni prikazovalnik se lažje spopada z obilico informacij, ki jih posreduje vozniku, sopotnikom na zadnjih sedežih pa so privoščili več zabave.
Voznikom bodo seveda bolj všeč novosti, povezane s samo vožnjo velike limuzine. Nove in izboljšane različice motorjev naj bi po zagotovilih izdelovalca zagotavljale več moči in boljšo učinkovitost, poraba goriva naj bi bila pri nekaterih agregatih manjša celo za do 25 odstotkov. Manjšo porabo zagotavljajo tako nove tehnologije v samih motorjih kot tudi dodatni sistemi, na primer start/stop in možnost tako imenovanega jadranja, ko motor tudi med vožnjo ne deluje oziroma troši goriva, ko to ni potrebno.
Vrh motorne ponudbe predstavlja 6,0-litrski dvanajstvaljnik v različici BMW 760i, z največjo močjo 400 kilovatov (544 KM) in navorom 750 Nm, ponudbo pa začenjajo z različico 730i, pri kateri zmore 3,0-litrski šestvaljnik 190 kilovatov moči (258 KM) in 310 Nm navora. Poleg omenjenih skrajnosti pa bo za sedmico na voljo tudi več vmesnih možnosti, tako bencinskih kot dizelskih. Pri vseh je serijski 8-stopenjski samodejni menjalnik, pri različicah 730d, 740d in 750i je mogoče izbrati tudi štirikolesni pogon, druga generacija hibrida pa združuje šestvaljni bencinski motor z močjo 235 kilovatov (320 KM) in sinhroni elektromotor z močjo 40 kilovatov (55 KM).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje