BMW je poročal o 35-odstotnem skoku prodaje električnih vozil v primerjavi z letom prej, medtem ko je Tesla zaznala 16-odstotni padec registracij, piše v poročilu. Foto: BMW
BMW je poročal o 35-odstotnem skoku prodaje električnih vozil v primerjavi z letom prej, medtem ko je Tesla zaznala 16-odstotni padec registracij, piše v poročilu. Foto: BMW

Nemški avtomobilski velikan je meseca julija prodal 14.869 električnih avtomobilov, to je okoli 300 več kot Tesla, podatke Jato Dynamics povzema tiskovna agencija Reuters. Podatki kažejo, da tradicionalni proizvajalci avtomobilov, potem ko so zaostali za proizvajalci 100-odstotno električnih vozil, zaostanek zmanjšujejo.

"Pomanjkanje zavezanosti in jasnosti do spodbud in prihodnosti električnih vozil še naprej predstavlja oviro za potrošnike, ki razmišljajo o nakupu električnih vozil. Ti dejavniki so ob nizki preostali vrednosti električnih vozil prispevali k padcu zanimanja za električna vozila v juliju," je dejal Felipe Munoz, Global Analitik pri Jato Dynamics, ki se je odzval na skupne podatke o prodaji električnih vozil v Evropi, ki je v rdečih številkah.

Padec prodaje električnih vozil v letu 2024

Glede na poročilo Jato Dynamics je bilo prejšnji mesec registriranih okoli 139.300 novih električnih avtomobilov, kar je 6 % manj kot meseca julija 2023. To pomeni, da se je tržni delež električnih vozil zmanjšal na 13,5 % s 14,6 % leta 2023.

Tesla, vodilni proizvajalec električnih avtomobilov na svetu, ostaja prevladujoč igralec na trgu, vendar tradicionalni proizvajalci avtomobilov, kot sta BMW in Volvo, krepita prodajo. Po nekaterih poročilih naj bi k slabšemu razpoloženju kupcev do vozil znamke Tesla vplivala tudi polarizirajoča osebnost izvršnega direktorja Tesle Elona Muska, navaja Reuters.