Družinski enoprostornež s sprednjim pogonom je, pa čeprav mu daš ima active tourer, že po definiciji antipol vsega naštetega, a očitno so obeti za prodajo te vrste avtomobilov v prihodnje pravzaprav tako veliki, da so se za svoj delež odločili boriti tudi pri BMW-ju.
Znana vsebina v drugačni embalaži
V enoprostorno obliko, ki je za BMW torej nepopisan kos papirja, so vgradili vse elemente, ki jih že na daleč prepoznamo v hišnih limuzinah, karavanih, kupejih in športnih terencih. V kabini active tourer pričakovano stavi na hišni oblikovalski slog, visoko kakovost izdelave in uporabljenih materialov.
Spredaj je prostora veliko, še bolj kot prostornost pa navduši možnost nastavitve vozniškega delovnega prostora. Podobno je na zadnji klopi, kjer pa se hkrati najbolj očitno vidi, da active tourer lovi predvsem kupce, ki ne iščejo samo in predvsem prostornosti.
Tekmeci z izkušnjami ponujajo več
Najboljši francoski in seveda nemški tekmeci na tem polju ponudijo več, na primer zadaj tri ločene enako velike in samostojno pomične in zložljive sedeže, imajo pa tudi večje in bolj uporabne odlagalne površine in predale.
Prtljažnik je s 468 litri velikostno korekten ima dvojo dno, polica se lahko sname, ne more pa se odložiti v dno prtljažnika. Eno in drugo potrjuje občutek, da se z active tourerjem namenoma niso podali v tekmo za največ litrov prostora, ampak svojo prepričljivost gradijo drugje. Enoprostorske prednosti so vseeno izrazite, sedi se višje, vstopanje v avto je zaradi velikih odprtin in kota odpiranj vrat enostavno, nameščanje otrok v sedeže zadaj prav tako.
BMW z geni hišnega sorodnika Minija
Active tourer so postavili s serijo dve, čeprav si v resnici več genskega materiala deli z minijem. Da ima active tourer pogon spredaj, verjetno ne bo zmotilo prav nobenega od kupcev, ki jim je enosprostornež namenjen, saj so avtu namenili precej čvrsto vzmetenje, ki pa še vedno ponuja dovolj udobja za družinsko vožnjo tudi po naših klavrnih cestah. Temu so dodali še natančen in odziven volanski mehanizem, ki daje vozniku dober občutek v ovinkih kar podaljšuje zaupanje v lego in vodljivost.
Za dvig športnega ali zelenega vzdušja v vožnji so dodali tudi stikalo za nastavitev delovanja elektronskih pomagal v sport ali ECO program, kar vozniku v hipu občutno zmanjša ali poveča odzivnost motorja in volanskega mehanizma.
BMW 218d | |
Dolžina: | 4,34 m |
Medosna razdalja: | 2,67 m |
Višina: | 1,55 m |
Širina: | 1,8 m |
Masa: | 1450 kg |
Prtljažnik: | 468 l |
Motor: | 3-valjni dizelski |
Prostornina: | 1995 cm3 |
Najvišja moč: | 110 kW pri 4000 vrt/min |
Največji navor: | 330 Nm pri 1750-2250 vrt/min |
Menjalnik: | 8-stopenjski samodejni |
Pogon | na sprednji kolesi |
Emisije CO2: | 124 g/km |
Testna poraba: | 6,8 l/100 km |
Rezervoar: | 51 l |
Doseg: | 894 km |
Osnovna cena: | 29.000 EUR |
Priporočena cena: | 29.000 EUR |
Cena na mesec ob 5-letni uporabi in s prevoženimi 15.000 km na leto | 458 EUR / mesec |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje