Kupci BMW-jevega malčka X1 bodo lahko jeseni za pogon izbirali tudi med dvema novima motorjema, ki ponujata več moči in večjo učinkovitost.
Različico BMW X1 sDrive20i bo poganjal bencinski štirivaljnik z največjo močjo 135 kilovatov (184 KM), pri katerem izdelovalec navaja povprečno porabo 7,1 l/100km, različico BMW X1 sDrive20d efficientdynamics edition pa dizelski štirivaljnik z največjo močjo 120 kilovatov (163 KM), navorom 380 Nm in s povprečno porabo 4,5 l/100km. Visoko zmogljivost in nizko porabo pri zadnjem zagotavlja predvsem tehnologija twinpower turbo, različica pa je med vsemi modeli X najučinkovitejša ter z izpuhom 119 gramov ogljikovega dioksida na kilometer tudi med najmanj obremenjujočimi za okolje.
S prihodom novih motorjev jeseni 2011 se bo ponudba pogonskih agregatov za BMW X1 povečala na skupno tri bencinske in štiri dizelske motorje z razponom moči od 105 kW (143 KM) do 180 kW (245 KM).
Najučinkovitejši med njimi, 2,0-litrski dizelski štirivaljnik s tehnologijo BMW twinpower turbo, ki vključuje kompresijsko polnjenje s spremenljivo geometrijo turbinskih lopatic in vbrizgavanje goriva prek skupnega voda (Common Rail), je bil deležen številnih naprednih tehnoloških posegov. Med drugim ima vgrajen centrifugalni regulator vrtilne frekvence v dvomasnem vztrajniku, ki kompenzira tresenje pri nizki vrtilni frekvenci motorja, kar zagotavlja več voznega udobja, ko poteka vožnja znotraj ekonomičnega območja nizkega števila vrtljajev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje