V preteklih dneh se je na slovenskih cestah močno povečal promet z BMW-ji, saj je bavarska prestižna znamka na mednarodni predstavitvi v praksi dokazovala prednosti nove tehnologije. V model X1 xDrive28i so namreč vgradili prvo generacijo 2,0-litrskih bencinskih motorjev s tehnologijo twinpower turbo, s pomočjo katere so povečali moč, navor in učinkovitost motorja. Tehnologija temelji na že znani iz BMW-jevih vrstnih šestvaljnikov, vključuje pa turbinsko polnjenje z dvema vhodoma za izpušne pline, neposredno vbrizgavanje bencina z inovativnimi selenoidnimi injektorji in najnovejšo, izboljšano različico popolnoma spremenljivega krmiljenja ventilov valvetronic. Motor z največjo močjo 180 kilovatov (245 KM) in največjim navorom 350 Nm po zagotovilih izdelovalca v povprečju porabi 7,9 litra/100 km in na kilometer izpuha 183 gramov ogljikovega dioksida.
Novinec bo že čez nekaj dni doživel še sejemsko premiero na avtomobilskem salonu v Ženevi, prav tako marca pa bo pripeljal tudi na prve trge. Zanj bo treba odšteti 41.900 evrov.
BMW X1 xDrive28i je serijsko opremljen s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, kot možnost pa je na voljo osemstopenjski samodejni menjalnik. Na seznamu opreme so tudi številni drugi dodatki iz programa efficientdynamics, vključno s funkcijo zaustavljanja motorja med mirovanjem vozila pri modelih z ročnim menjalnikom.
Serijska oprema pa vključuje tudi inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive, ki vozilu zagotavlja odlične vozne lastnosti tudi v ne najbolj optimalnih vremenskih razmerah, kot so bile na primer v preteklih dneh na nekaterih slovenskih cestah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje