V povsem novi preobleki se nam te dni predstavlja lomilec družinskih src - Citroenov berlingo. Da ne bo pomote; s starim berlingom, ki je od leta 1996 doživel globalni super uspeh, se ne bo zgodilo nič dramatičnega. Po preizkušenem receptu o kovanju vročega železa, ga bodo proizvajali in prodajali še naprej, kolo razvoja pa poganja nova generacija tega priljubljenega vozila.
Filozofija, ki je pred dobrim desetletjem dodobra pretresla avtomobilski svet, je preprosta. Izdelati večnamensko vozilo, ki se lahko uporablja tako za prevoz tovora kot potnikov, in ekstreme potisniti čim bolj narazen. Tako je mogoče dobiti berlingo kot navaden delavni furgon ali kot že skoraj nespodobno prestižno vozilo za družine iz dežel evropskega blagostanja! Med tema skrajnostima pa je cela kopica v novi generaciji izjemno domiselno oblikovanih in kakovostno izdelanih vozil, ki opravljajo osnovno avtomobilsko poslanstvo: služijo vozniku!
Kar milijon teh citroenov so izdelali v prvih dvanajstih letih, novo vozilo pa ima ob običajnih argumentih avtomobilskega razvoja močna orožja tako v tovorni kot potniški različici. Slednja se ponaša z avtomobilskimi pritiklinami, ki jih po navadi najdemo v limuzinskih srednjerazrednikih, furgonov glavni argument pa sta dve karoserijski različici, od katerih že krajša pogoltne dve evropaleti. Hočemo povedati, da berlingo zmore to, kar Irski ni uspelo.
Citroenove ofenzive pa s tem še ni konec. Ob C5 in berlingu te dni prihaja še potniška različica nema. Če spadate med poklicne nergače - Citroenova paleta lahkih dostavnikov vam zgolj v Sloveniji uspe ponuditi kar 105 različnih kombinacij dostavnih vozil.
To pa je podatek, ki očara še tako zahtevno obrtno zbornico!
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje