Spor med švedsko znamko Polestar in francoskim Citroënom traja že od leta 2017. Kamen spotike je logotip švedskega avtomobilskega podjetja. Francozom ni bilo všeč, da je logotip Polestar preveč podoben njihovemu. Zelo podoben simbol se pojavlja v emblemu znamke Polestar, ki ga zlahka zamenjamo z "dvojno puščico" v Citroënovem logotipu, ki jo uporabljajo že od leta 1919.
Logotip bi lahko zmedel kupce
Zato je Citroën leta 2020 na sodišču zahteval umik logotipa Polestar. Sodišče je prikimalo Francozom s pojasnilom, da bi lahko švedska znamka v Franciji pridobila priljubljenost na račun Citroëna. Sodišče je pojasnilo, da bi lahko podobnost logotipov zmedlo kupce. Posledica je bila odločitev o kazni za 150.000 evrov, hkrati pa Švedi naslednjih šest mesecev v Franciji niso smeli prodajati svojih avtomobilov.
Tudi če bi takoj spremenili logotip. Ta prepoved do zdaj ni bila preklicana. Na začetku letošnjega leta so pri Citroënu celo zaostrili retoriko in zahtevali, da se prepoved razširi na celotno Evropsko unijo. To bi bila katastrofa za mlado znamko Polestar. Podjetju, ki sta ga skupaj ustanovila Volvo in Geely, gre sicer dobro. Njegova prodaja je v prvih šestih mesecih letos povečala za skoraj 125 odstotkov, na približno 21.000 avtomobilov, v primerjavi s samo 9.510 prodanimi avtomobili v istem času lani.
Presenetljiv dogovor
Podjetji sta po poročanju francoskih medijev poleti presenetljivo dosegli dogovor, ki bo Polestarju po treh letih omogočil vstop na francoski trg, Citroën pa ne bo več zahteval prepovedi prodaje Polestarja v Evropi. Po poročanju francoskega časopisa Le Monde pogoji sporazuma niso bili razkriti, vendar je tiskovni predstavnik Polestarja potrdil, da je bil spor rešen. Kaj bo to pomenilo, še ni jasno, najverjetneje pa bo Polestar naposled spremenil svoj logotip.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje