Pri golfu GTD gre za zelo športen avtomobil, ki je hkrati tudi zelo varčen. Kratica GTD ima sicer že kar dolgo tradicijo: že leta 1982 so predstavili prvega golfa GTD, ki je bil v bistvu GTI z dizelskim motorjem.
125 kW (170 KM), ki se do zdaj v golfu še ni uporabljal. Ta agregat s sistemom skupnega voda, ki komaj še lahko velja za dizelski motor, porabi na 100 kilometrov 5,3 litra goriva, emisija CO2 pa znaša 139 g/km. Največja hitrost znaša 222 km/h, do 100 km/h pa pospeši v 8,1 sekunde.Golf GTD, ki je serijsko opremljen s športnim podvozjem in aluminijastimi platišči, izdaja svoje sorodstvene vezi z Golfom GTI z živahnimi krmilnimi lastnostmi, pa tudi z določenimi vzporednicami pri zunanji podobi in opremi.
Manjka kar nekaj "velikih"
Na avtosalonu AMI, ki bo odprt vse do 5. aprila, so v ospredju predvsem inovacije oziroma novosti, ki nakazujejo smer razvoja v avtomobilski industriji. Kljub temu, da se predstavlja okrog 500 razstavljavcev, pa je salon letos precej okrnjen, saj je zaradi svetovne krize svoj prihod odpovedalo kar nekaj avtomobilskih gigantov, kot so BMW, Mitsubishi in Fiat. Organizatorji vseeno pričakujejo okrog 290.000 obiskovalcev.
J. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje