Volkswagen golf je slovenski avto leta 2009. Na prvo mesto so ga postavili prav vsi člani strokovne žirije kot tudi poslušalci in bralci. Foto: MMC RTV SLO
Volkswagen golf je slovenski avto leta 2009. Na prvo mesto so ga postavili prav vsi člani strokovne žirije kot tudi poslušalci in bralci. Foto: MMC RTV SLO
Strokovna komisija
V strokovni komisiji so sedeli predstavniki dnevnikov Dela, Dnevnika in Večera, revij Avto foto marketa in Motorevije, spletnega portala Siol in Vala 202. Foto: MMC RTV SLO
Vseh pet finalistov
Vseh pet finalistov: mazda6, audi Q5, volkswagen golf, seat ibiza in renault golf. Foto: MMC RTV SLO
Zakaj je novi golf najboljši?

Naj spomnimo: novi golf je premočno zmagal že po izboru poslušalcev in bralcev sedmih slovenskih medijev - največ glasov je prejel v kar šestih od sedmih medijev. V finale je tako prenesel šest točk, drugi štirje finalisti pa so imeli pred glasovanjem strokovne komisije vsak po nekaj točk manj: audi Q5 štiri točke, seat ibiza tri, mazda6 dve, renault megane pa je nastopil z eno izhodiščno točko.

Svoj glas so morali tako na sklepnem dejanju oddati še predstavniki strokovne komisije, ki so prav vsi po vrsti na prvo mesto uvrstili prav novega golfa. Ta je tako osvojil maksimalno število točk - 48.

Zakaj prav golf?
V predstavitvi zmagovalca je bilo slišati, da je ta že dolga leta oziroma desetletja najbolje prodajan avtomobil na evropskem trgu - tudi v Sloveniji se dobro prodaja. Tudi pri novi generaciji je zanimivo, da ga spremljajo očitki - tako kot vse prejšnje generacije - da se na zunaj bistveno ne razlikuje od prejšnje generacije. Predstavnik Avto Foto marketa Tomaž Porekar je opozoril, da ne smemo pozabiti, da je Slovenija tako kot Nemčija in Avstrija tipična "golflandija".

Golf postavlja merila v svojem razredu
Janez
Martinčič je spregovoril o tehničnih lastnostih golfa: "Kar nekaj novosti se je nabralo v zadnjem času pri koncernu in veliko od njih najdemo prav v novem golfu. Govora je predvsem o modernih, 1,4-litrskih bencinskih agregatih TSI in samodejnemu menjalniku z dvojno sklopko in o tako imenovanem šest- in sedemstopenjskem DSG-ju ter o prilagodljivem podvozju." Urednik Večera Mitja Sagaj je dodal, "da je zelo dobro vozno udobje, ki je primerljivo z avtomobili celo dva razreda višje". France Kmetič iz Motorevije pa je spomnil, da je nov model 'prišel ven' že po štirih letih: "Avtomobil še vedno postavlja merila v svojem golfovem razredu in tudi novi golf je postavil ta merila zelo visoko. Pri Volkswagnu so zelo skrajšali življenjski cikel tega avtomobila in se pri tem zgledovali po japonskih avtomobilih."

Preberite si več o novem golfu.

Golf že tretjič slovenski avto leta
Golf je na tokratnem finalu za slovenski avto leta osvojil že svoj tretji naslov, saj je slavil že v letih 1999 in 2005. Od tega leta naprej so vedno slavili nemški avtomobili: leta 2006 je zmago odnesel volkswagen passat, predlani je slavila opel corsa, lani pa audi A4/A5. Nemški avto je postal tudi prvi slovenski avto leta – "davnega" leta 1993 je to uspelo BMW-ju serije 3 coupe.

Avto leta že 17. leto
Pri letošnjem izboru, ki je bil že 17. po vrsti, je sodelovalo sedem slovenskih medijev: dnevniki Delo, Dnevnik in Večer, reviji Avto foto market in Motorevija, spletni portal Siol in Radio Slovenija, natančneje Val 202, ustanovni člani pa so bili trije mediji, in sicer Avto in šport, Motorevija ter Val 202.

Dosedanji zmagovalci
1993: BMW serija 3 coupe
1994: mercedes-benz razred C
1995: renault laguna
1996: volkswagen polo
1997: renault mégane
1998: audi A6
1999: volkswagen golf
2000: ford focus
2001: fiat punto
2002: peugeot 307
2003: mazda6
2004: mazda3
2005: volkswagen golf
2006: VW passat
2007: opel corsa
2008: audi A4/A5
2009: volkswagen golf

Jure Rejec

Zakaj je novi golf najboljši?