Audi A4/A5 je bil najbolj všeč že bralcem in poslušalcem sedmih slovenskih medijev, saj je že tam zbral večino glasov. Zanj je namreč glasovalo 15.310 ljudi, drugouvrščena mazda 2 pa je prejela "le" 6.595 glasov. Že po nekaj glasovanjih žirije pa so gledalci lahko videli, da bo boj za zmago potekal prav med prvima dvema avtomobiloma po izboru ljudstva. Vsi avtomobilistični strokovnjaki so največje število točk pripisali audiju ali mazdi.
Glavni urednik Motorevije in organizator izbora France Kmetič je za MMC dejal, da drugi trije avtomobili po svojih lastnostih zaostajajo za vodilnima in niso konkurenčni za sam vrh. Je pa poudaril, da so vsi avtomobili v finalu dosegli velik uspeh, saj je mnogo dobrih vozil ostalo zunaj finala.
Med finalisti sta bila poleg omenjenih še renault twingo in peugeot 308. Vsak finalist nosi v sebi vsaj en del, narejen ali vstavljen v Slovenijii. Pri audiju so to žarometi in meglenke, glavno besedo pri zmagi pa je naposled le dobila tehnologija.
Vedno napreden audi
Žirija je pohvalila tehnični napredek audija A4/A5. Ta ima sistem "drive select", ki vozniku omogoča bolj udobno ali bolj trdo (športno) vožnjo, ponaša pa se še z lučmi z LED-tehnologijo. Napreden je tudi varnostni sistem, ki "pove", da je avtomobil v mrtvem kotu ali da je zapeljal čez črto na drug vozni pas. Odličen je še brezstopenjski menjalnik, nepogrešljiv pa štirikolesni pogon quattro, ki razporeja pogonsko silo asimetrično–dinamično na vsa štiri kolesa. Možnost, da kolo izgubi stik s podlago, se tako precej zmanjša.
Audi A4/A5 tretje generacije ponuja pet motorjev, v kombinaciji s tremi menjalniki. A4/A5 poganjajo bencinski motorji FSI, ki so opremljeni s tehnologijo neposrednega vbrizgavanja goriva, pri motorjih TDI pa se uporablja tehnologija brizgavanja prek skupnega voda. Motorji se trudijo biti čim bolj ekološki s filtrom za trde delce in so skladni z izpušnimi nomativi Euro 4.
Nemška invazija na slovenske ceste
Nemški avtomobil je kralj slovenskih cest že četrto leto zapored. Leta 2005 je
Pravljičnih sedem
Izbor za slovenski avto leta so konec leta 1992 ustanovili trije mediji, in sicer Avto in
Dosedanji zmagovalci
1993: BMW serija 3 coupe
1994: mercedes-benz razred C
1995: renault laguna
1996: volkswagen polo
1997: renault mégane
1998: audi A6
1999: volkswagen golf
2000: ford focus
2001: fiat punto
2002: peugeot 307
2003: mazda6
2004: mazda3
2005: VW golf
2006: VW passat
2007: opel corsa
2008: audi A4/A5
Nejc Gole
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje