Mercedes-Benz bo kmalu na trg poslal novega predstavnika težkih gospodarskih vozil z imenom antos, pri katerem si želijo ponoviti uspeh actrosa. Foto: Daimler
Mercedes-Benz bo kmalu na trg poslal novega predstavnika težkih gospodarskih vozil z imenom antos, pri katerem si želijo ponoviti uspeh actrosa. Foto: Daimler

Sejmišče v Hannovru, ki ga bodo za dober teden dni zasedli predstavniki največjih, pa tudi malo manjših gospodarskih vozil, so že odprli za predstavnike medijev, prvi dan pa je bil tradicionalno namenjen novinarskim konferencam nekaterih največjih igralcev v panogi gospodarskih vozil. Prvi so o sicer trenutno ne prav ugodnih razmerah na trgu spregovorili vodilni možje Daimlerja, ki pa so precej bolj optimistično govorili o prihodnosti.

Kljub upadu prodaje na evropskih trgih se svetovni velikani očitno dokaj uspešno rešujejo z rezultati na drugih trgih, do leta 2020 pa napovedujejo celo skupno rast prodaje. Mercedes-Benz tako samozavestno najavlja prihod tovornjaka antos, pri katerem očitno računajo na podoben uspeh kot pri actrosu, ki si je med drugim že priboril aktualni naziv tovornjak leta 2012. Poleg večjega novinca pa bodo na trg poslali tudi malega predstavnika lahkih gospodarskih vozil citana, s katerim si želijo odrezati delež kupcev v segmentu, kjer sicer niso bili navzoči.

Tako rekoč vsem, tako izdelovalcem vozil kot sestavnih delov, pa je skupno poudarjanje pomena napredne tehnologije. Pri Boschu na primer izpostavljajo, da je prav uvajanje naprednih tehničnih novosti pogoj za uspeh na zahtevnih trgih, kot je evropski, in preusmeritev krivulj prodaje navzgor.

Nekaj dodatnega optimizma pa navsezadnje spodbuja tudi to, da je za letos v Hannovru napovedanih 354 svetovnih premier novosti, kar je precej manj kot let 2010, ko so razstavljavci v to severnonemško mesto pripeljali le 272 novosti. Več o nekaterih izmed najzanimivejših in najopaznejših novostih pa jutri, ko se bodo odprla tudi vrata razstavnih hal sejmišča v Hannovru.