Serijski Land Rover LRX naj bi - kar zadeva zunanjost - v primerjavi s študijo ostal dokaj nespremenjen. Pred nekaj meseci so sicer napovedovali, da bo LRX na voljo le s hibridnim motorjem, vendar pa so prihod hibridne različice prestavili na poznejši datum. Foto: Land Rover
Serijski Land Rover LRX naj bi - kar zadeva zunanjost - v primerjavi s študijo ostal dokaj nespremenjen. Pred nekaj meseci so sicer napovedovali, da bo LRX na voljo le s hibridnim motorjem, vendar pa so prihod hibridne različice prestavili na poznejši datum. Foto: Land Rover

Land Rover je konceptnega LRX-a predstavil že na avtosalonu v Detroitu prejšnje leto. Pred nekaj meseci jim je britanska vlada namenila 27 milijonov funtov pomoči, kar jih je le še ohrabrilo pri odločitvi za proizvodnjo tega modela.

Ta bo na evropske ceste zagotovo zapeljal leta 2011, so še sporočili Britanci. Za zdaj sicer še ni znano, ali bo model, ki tudi ne bo enak konceptnemu vozilu, nosil oznako LRX. Zagotovo pa bo to najmanjši, najlažji in najbolj ekološki med Land Roverji. Dvovratni "miniterenec" naj bi bil sprva na voljo le z dvokolesnim pogonom, pozneje pa še s 4-kolesnim in hibridnim pogonom.

Tudi trojka po zgledu serije 5
Bavarci pa po skorajšnji splavitvi modela 5 Gran Turismo načrtujejo še en podoben projekt. Inženirji naj bi že delali na razvoju modela 3 GT, ki naj bi bil - podobno kot večji brat - nišni model. Veliko podrobnosti za zdaj ni znanih, neuradno pa naj bi pri BMW-ju ponudili štiri- ali petsedežno različico "trojke" z oznako GT, v ponudbi motorjev pa naj bi bili tako bencinski kot dizelski motorji. Na evropske ceste naj bi BMW 3 GT zapeljal čez dve leti.

J. S.