Jaguar XF v podobi nemškega predelovalca Ardena. Foto: Arden
Jaguar XF v podobi nemškega predelovalca Ardena. Foto: Arden
Popolna stilska preobrazba jaguarja ni prav poceni. Samo za montažo in lakiranje zunanjih delov boste Ardenu odšteli nekaj manj kot 18.000 evrov.

Podjetje, ki se je specializiralo za predelavo jaguarjev, tudi tokrat ni razočaralo ljubiteljev te britanske znamke.

Športna zunanjost britanske mačke
Jaguarju XF so nadeli popolnoma nov "obraz", saj so v sprednjo masko vgradili večje odprtine za dovod zraka, ki naj bi pomagale pri zagotavljanju optimalnega hlajenja motorja in zavornega sistema. Prav tako pa sprednji del krasijo dnevne luči z LED-tehnologijo, ki jih serijski XF nima.
Zadnji del jaguarja se ponaša s športnim spojlerjem, kolesa pa so pri Ardenu okrasili z 21-palčnimi platišči.

Kaj se skriva pod pokrovom?
Serijski XF je kupcem na voljo s štirimi motorji, in sicer 2,7-litrskim V6 turbodizlom, ki razvije 155 kW (207 KM), trilitrskim šestvaljnim bencinskim motorjem ter dvema 4,2-litrskima V8 motorjema, ki razvijeta 310 kilovatov (416 KM). Pri Ardenu so trem od štirih motorjev izboljšali zmogljivost. Turbodizel "s pridihom Ardena" bo razvil 30 kilovatov (40 konjev) več od serijskega brata, osemvaljnima motorjema pa so Nemci povečali prostornino na 4,5 litra ter dodali 80 konjskih (oziroma 60 kilovatov) moči.

Meje domišljije so meje notranje opreme
Kar zadeva notranjost, pri Ardenu lastnikom jaguarja XF ponujajo popolnoma unikatno oblazinjenje sedežev, po želji lastnika pa iz plemenitega lesa ročno izdelajo nove elemente notranjosti. Športnim navdušencem pa so na voljo tudi posamezni karbonski kosi armaturne plošče.

J. S.